Fika

Varje onsdag efter ridningen brukar vi stanna kvar någon timme till och fika tillsammans. Väldigt mysigt att kunna ta sig den tiden, umgås, prata om ridning och massa annat, pyssla om hästen lite extra, ta hand om utrustningen. Allt runt omkring ridningen gillar jag. Själva riidningen är bara en pusselbit i det hela.
 
 
Idag är det min tur att ta med fika så i söndags bakade jag lite.
 
 

Det blev morotsbröd med olika frön och gojiär samt tunna fröknäcke. Till det tar jag med mig ekologisk salami, cream cheese och ekologiska små plommontomater.
 
 
Solen strålar så jag ser fram emot en mysig stund utomhus idag. Kanske jag ska ta ytterligare en löprunda då mina ben känns lite bättre idag.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, den fikan hade jag velat varit med på! ;-) Ser mycket gott ut! :-)

Svar: Tack Mia! Det var väldigt gott ;) Och uppskattat av de andra
None None

2014-04-16 @ 22:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0