Underbara höst :)

Åh, vad jag tycker den här tiden på året är vacker. De första veckorna i oktober är, i mitt tycke, den allra vackraste tiden på hela året. Färgerna är så intensiva överallt, färgade löv både på marken och i träden. Alla dessa fantastiska färger flyter ihop till ett praktfullt konstverk.
 
 
Jag var ute och red i skogen igår och bara njöt av allt det vackra. Jag känner att jag vill ta tillvara varje ögonblick och spara alla vackra bilder i min minnesbank. Tyvärr är denna tiden ganska kort, för snart ligger alla löv på marken och trädens kala grenar spretar svarta mot himlen.
 
 
Men just nu är det som allra vackrast. Njut av nuet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0