Sociala medier

På radio häromdagen pratade de om sociala medier och hånade Reinfeldt för att han har sagt att det där med Twitter är inget för honom. Nuförtiden finns det knappt någon kändis som inte bloggar, twittrar, lägger upp bilder på instagram.


Det fick mig att fundera kring det här med alla olika sociala medier som finns idag. Allt som skrivs, alla bilder som läggs upp - vem ska läsa allt detta?


Jag inser också att jag numera träffar människor på riktigt mycket mer sällan än för fem år sedan. Många kontakter sker istället på tex Facebook.


Själv läser jag fem bloggar som skriver om ämnen som intresserar mig men har istället slutat köpa tidningar.


Hur mycket tid spenderar du på sociala medier, att läsa eller skriva själv?


Kommentarer
Postat av: Kostologik - Mickan

Alldeles för mkt tror jag.... Mest instagram, inte så mkt Facebook längre och aldrig twitter :)

2013-03-18 @ 08:10:58
URL: http://blogg.kostologik.se
Postat av: Ann

Mycket! :) Ibland är det nästan läskigt att träffa en person "live" när man inte sett den på ett tag. Det blir som världens grej...haha

2013-04-26 @ 11:44:35
URL: http://jupitersplace.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0