Livshjulet

Igår skrev jag en sammanfattning för 2013 när det gäller hälsa, med tankar om hur jag vill att 2014 ska bli, vilka mål jag sätter upp för mig själv och mina önskningar. När jag gör sammanfattning över året väljer jag att ta en del i taget och utgår då från Livshjulet.
 
 
 
Man kan använda denna indelning för att se hur det står till i olika delar av livet. Längst ut på hjulet motsvarar 10 poäng medan ju närmare mitten man är desto sämre fungerar den delen av livet. Hur ser ditt hjul ut? Finns det någon del av hjulet som haltar för din del? I mitt liv är det kärlek och närhet som får lägst poäng då det var länge sedan jag hade en relation med någon. Jag vill gärna träffa en man, men inte vem som helst bara för att ha en relation, utan någon som är min själsfrände, som har samma värderingar som jag, samma mål i livet. Jag är inte beredd att kompromissa om saker som är viktiga för mig som tex hur man väljer att leva sitt liv. Jag vill träffa en man som delar samma drömmar som jag, som vill leva likadant som jag vill leva mitt liv.
 
 
Så mitt hjul är inte runt och har inte varit det på rätt länge, så det är något jag önskar ska förändras under året som kommer. Jag slänger upp en önskan i universum och tänker att 2014 blir det året jag träffar min soulmate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0