Filmkväll

Ikväll går det två bra filmer på TV, som jag visserligen har sett massor med gånger tidigare, men båda två funkar alldeles utmärkt att se om och om igen.
 
 
Först ut är denna som redan har börjat på Femman
 
 
 
 
Senare ikväll kommer denna
 
 
 
Har ni inte sett dessa kan jag rekommendera en filmkväll i soffan.
 
 
På nyårsdagen ska vi på bio och se denna film. Jag ser gärna film hemma i soffan men på bio blir det en ännu större upplevelse. Det enda som är svårt nu när vi inte äter godis och annat sockerstinnt och ohälsosamt är frågan vad man har som biogodis - det får bli lite mörk choklad :)
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag älskar The holiday, en riktig må bra film :)

God fortsättning / Åsa

2014-01-01 @ 16:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0