Höstfix i trädgården

Jag gillar att följa våra årstider och dekorera hemma, både inne och ute, utifrån den årstid vi har, och vad som är speciellt med den.
 
 
 
 
På hösten tycker jag att det är fint med ljung, krysantemum, pumpor, äpplen, naturmaterial som halm, blommor i höstens flammande färger. Jag vill ha något höststilleben som möter mig vid ytterdörrren samt något fint att vila ögonen på inifrån huset.
 
 
Inomhus tycker jag om att dekorera med skördetema, som tex en bunt med ax, färska grönsaker, kottar, grenar - ja mycket av det som jag hittar på en promenad i skogen. Att dekorera hemmet behöver inte alls innebära att köpa nya saker i en fin inredningsaffär, utan mycket finns att hämta gratis ute i naturen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0