Mer återanvändning ;)

Mer på temat att återanvända:
 
 
 
 
En av mina katter älskar att krypa ner i trånga utrymmen, och alla älskar de fårskinn, så här har jag återanvänt två saker för att göra ej mysig sovplats:
 
 
* Korgen är en gammal tidningskorg som jag köpte för många, många år sedan, men då jag sällan köper tidningar numera har jag ingen användning för en speciell korg för tidningar, och stickar gör jag inte så jag behöver ingen plats för garner heller men Maxie älskar denna plats
 
 
* I korgen har jag lagt ett fårskinn som egentligen är menat till bilsätet, men jag tyckte inte det var så skönt att sitta på som jag trott så det fick flytta från bilen och återanvänds här istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0