Sista etappen

I helgen har jag gått min fjärde, och sista, etapp i Feng Shui-utbildningen. Det har varit spännande och givande dagar och ju mer jag tränger ner i Feng Shui-läran desto mer komplext blir det, och ju mer kan man använda Feng Shui för att skapa harmoni i sitt närområde, oavsett om det gäller hem, trädgård eller företag.


Denna gången har vi fått lära oss att använda olika tekniker inom klassisk Feng Shui som kallas för Eight Mansions och Flying Star, vilket har gett mig ännu flera verktyg att använda vid en konsultation.


                        


Jag ser fram emot att börja arbeta med alla dessa verktyg och hjälpa människor att skapa bättre miljöer som främjar hälsa och välstånd. Är du intresserad av att veta mer om vad en konsultation innebär kontakta mig gärna på [email protected]


Just nu söker jag efter en trädgård för att göra min sista konsultation för examinationen. Den är naturligtvis gratis, och jag skulle gärna vilja göra den så snart som möjligt nu när naturen och trädgårdarna visar upp sin allra bästa sida. När det gäller gratiskonsultation söker jag främst i Göteborgsområdet, men är du intresserad av att boka en annan sorts konsultation går det bra med längre avstånd. Hör av dig om du är intresserad!


Skulle du vara intresserad av en föreläsning om Feng Shui för ditt företag, dina vänner, i din förening eller något annat hör gärna av dig så kan vi titta närmare på det :))

Kommentarer
Postat av: Carina S

Jag skulle nog behöva en konsultation.Är en riktig hamster både inomhus och utomhus.

2012-05-25 @ 23:42:52
Postat av: Annelie

Hej!

Ja vi som håller på med ett renoveringsobjekt skulle verkligen behöva hjälp med trädgården som jag inte har en aning om hur vi skall utnyttja på rätt sätt!



Med en önskan om en fin pingst

Annelie

2012-05-26 @ 12:06:35
Postat av: balansilivet

Carina: Hör av dig så kan vi boka in en konsultation!



Annelie: Bor du i Göteborg kan jag göra en trädgårdskonsultation inom ramen för min examination. Bor du någon annanstans kan vi boka in en "vanlig" konsultation. Hör av dig på [email protected] så kan vi titta närmare på det :)

2012-05-27 @ 09:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0