Fast i iphone ;)

Dottern laddar ner en hel del spel till min iphone som hon lägger en hel del tid på att spela. Jag har inte brytt mig om något av dem. Hela min bekantskapskrets spelade Wordfeud för ett tag sen, men inte jag.


Men igår kväll var jag själv hemma, ville inte se på tv och orkade inte börja i en nu bok, plockade upp telefonen för att pröva den senaste flugan, Rumble och jag är helt fast. Så roligt. Det är som ett ordpussel där man på tid ska hitta så många ord som möjligt bland en mängd bokstäver. Jag har alltid gillat sådana klurigheter och nu kommer ju även tävlingsmomentet med ;) roligt att ha flera väntande spel när jag vaknade tidigt i morse.


Idag blir det städdag i stallet några timmar, utomhus, så jag hoppas på härligt vårväder. Var några ärenden på stan igår eftermiddag och uteserveringarna har ploppat upp och stan sjöd av liv med människor överallt. Vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0