Sommarpocket

Att vi läser mer när det är sommar, semester och ledigt är ju inte så konstigt. Långa lata dagar på stranden eller i hängmattan om vädret är fint. Regnar det får det bli soffan inomhus :))


Förra året var det mitt fackförbund som gav bort pocketböcker till sina medlemmar. I år kom det ett brev från KPA Pension, som jag som är kommunanställd är ansluten till, och de vill också ge bort en bok.


Det fanns tio titlar att välja mellan och jag valde denna





Den ser jag fram emot att sträckläsa en fin sommardag :))

Kommentarer
Postat av: Caroline

Filmen är fantastisk och böckerna brukar ju vara ännu bättre.

2012-06-09 @ 18:33:43
Postat av: josefin

Bra val - boken är fantastisk!

2012-06-10 @ 21:25:18
Postat av: balansilivet

Jag ser fram emot en härlig lässtund :) Boken verkar vara precis i min smak!

2012-06-11 @ 19:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0