Livet med en tonåring ;(

Idag har jag ett bra exempel på hur livet med en tonåring ser ut.


Jag vaknar tidigt och beger mig till stallet strax före kl nio då det varit hopptävlingar idag och jag har varit funktionär igen. Efter tolv ringer jag hem till dottern, som precis gått upp. Som förälder har jag lite dåligt samvete när jag åker hemåt vid fyratiden över att hon varit själv hemma hela dagen.


Väl hemma har inte mycket blivit gjort under dagen så jag får börja med att röja upp lite, ta hand om katter, åka och handla. Till slut sätter vi oss ner och äter middag. När maten nästan är uppäten ringer det på dörren och där står några fler tonåringar som varit inne hela dagen (när solen äntligen tittat fram) och dottern går iväg med sina kompisar och nu är det min tur att sitta ensam hemma :)


Man kan nog säga att vi har lite olika dygnsrytm ;))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0