Inreda ute

Att inreda även utomhus med sköna sittmöbler, kuddar, filtar, vackra saker förutom blommor är en starkt växande trend, och att använda sitt utomhusutrymme på ett bra sätt ger verkligen bostaden ett (eller flera) extra rum under sommarmånaderna.
 
 
Både i inredningstidningar och i bloggvärlden har jag sett att utomhuskök kommer mer och mer, att ordna sitt eget utomhusspa med ett riktigt badkar i trädgården har jag läst flera reportage om.
 
 
Något jag själv gärna skulle ha i min trädgård när jag hittar ett hus jag vill ha är en utomhusdusch.
 
 
 
 
Så härligt att stå utomhus i duschen, men som boende i ett radhusområde med folk runtomkring känns det lite väl utlämnande ;) I en större trädgård kan man däremot göra en avskild hörna. Jag tycker om bilden här. Den gröna växten tillför träelementet och gör att platsen känns mer inbjudande, fast i mitt tycke hade man gärna kunnat använda en ännu större växt. Pallen av pinnar gillar jag mycket, och den passar så bra utomhus.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0