Det kom ett brev ;)

I fredags när jag kom hem från jobbet fick jag en glad överraskning. Bland posten låg det ett handskrivet kuvert med något tjockt i, som verkligen stod ut bland alla räkningar och diverse ointressant post.


I brevet låg det ett brev och en liten bok


En glad överraskning :) Det är så roligt att få feedback från er som läser bloggen. Utan läsare är ju en blogg ingenting, mer än en dagbok på nätet kanske. Det är så roligt varje gång jag får respons från er.

 

Det första citatet jag slog upp var detta:

 

"Konsumtion är vår tids stora neuros"


Det passade bra tycker jag, men boken är full av tänkvärda citat

 

"Det är inte det man tänker utan det man gör som kan förändra tillvaron"

 


Kommentarer
Postat av: jeanette sandelin

åh, vad roligt med tjockt brev på posten.

förgyller verkligen livet :)

kram från dalsland//

2012-06-12 @ 05:38:47
URL: http://jeanettish.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0