Ny bäddmadrass

Du vet väl att man bör byta bäddmadrass med jämna mellanrum, ca vart sjätte år brukar rekommenderas. Du bör också byta bäddmadrass, och få in ny energi, när en relation tagit slut eller efter en längre tids sjukdom. I bäddmadrassen finns gammal energi lagrad, och när du gör en nystart i livet vill du ha ny energi, fri från negativ energi.
 
 
Igår var jag och köpte mig en ny bäddmadrass efter att ha funderat på det ett tag, utan att komma till skott, och i natt har jag sovit som en prinsessa ;))
 
 
 
 
Jag köpte också ett nytt underlakan och det var härligt att krypa ner i sängen igår kväll. Tänk också på att det är bra att vända på bäddmadrassen emellanåt så den används jämnt.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det är ju jätteviktigt att ha en god sov-miljö. Tror också på det där med energier och handlar förstås därefter!

Inför flytt inom kort betraktar jag även annat - tavlor, gardiner mm och funderar om dessa ger mig energi längre. Har maken inget emot mina "ratanden" så åker vi till R K eller ÅVC....

2012-07-19 @ 17:40:29
URL: http://mindreprylar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0