Vilken respons ;)

Tack alla ni läsare! Vilken positiv respons jag har fått på gårdagens inlägg om feng shui konsultationer, som jag behöver göra som ett led i min utbildning.


Ni är många som har mailat, och det är jätteroligt att få sådan kontakt med er som läser min blogg varje dag! Jag ska gå igenom alla mailen och se var ni bor. Mitt urval för konsultation kommer i detta läge handla mycket om var ni befinner er rent geografiskt (vilket gör det lättare för mig att ta mig dit) men det kan även bli aktuellt att göra en konsultation utifrån fotografier, och då spelar det ju ingen roll var ni bor.


Nästa söndag har jag mer information om konsultationerna och jag kommer kontakta er var och en som har hört av sig!


Det ska bli så roligt att göra dessa konsultationer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0