Vårkläder

Nu när jag städat bort julen, och börjar plocka in lite mer av vår (och här i Göteborg känns det inte alls som att det faktiskt är vinter, just idag är det lite kallare, runt noll, men vi har haft 7-8 grader varmt rätt länge, och med sol på det som igår känns det som vår ute också ;)) tittar jag på lite söta vårkläder.


Troligen kommer jag inte skaffa mig några nya kläder i vår, då jag tror jag har det jag behöver, men en del söta saker hittade jag i Odd Mollys vårkollektion.


 

Dessa virkade handledsvärmare är helt bedårande söta tycker jag, och då jag gärna har trekvartsärm på tunikor och klänningar är det skönt att kunna ha något som värmer nedre delen av armen om det är kallt, men jag har redan två så jag behöver inte fler


 

Puderrosa gillar jag, och Odd Mollys sidenkläder är så sköna mot huden, så en sådan här skulle jag kunna tänka mig att komplettera garderoben med, och både använda som underklänning eller faktiskt också som klänning med en kofta över. Söt.

 


Fin också i lite starkare rosa, som gör sig så bra mot solbränd hud.




Den här virkade dressen känns väldigt mycket 70-tal. Söt, men oerhört svårburen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0