Vardagslyx

Vardagslyx är att göra sådana uppgifter som kan kännas tråkiga och som man kanske helst skjuter upp, lite roligare. Ett ypperligt sätt att göra detta på är att tänka på den miljö man befinner sig i.




Tänk att stå i denna tvättstugan och hantera tvätten, stryka och vika ihop.




Fina detaljer och fin förvaring för tvättmedel, klädnypor och andra attiraljer. Detta ser inte ut som många grovkök/tvättstugor, men det går att göra även dessa miljöer mer harmoniska och tilltalande att vistas i.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Suck, vad snyggt. Vill ha, vill ha, vill ha =) Problemet är att då krävs ett större boende och det vill jag ju inte ha ;) Hm får klura på det...

2012-01-14 @ 14:21:43
Postat av: balansilivet

Jag förstår precis ditt dilemma ;) Jag vill ju inte heller bo stort, men ändå kan sådana här bilder få mig att känna att ett stort sekelskifteshus vore något att ha, men jag tänker att man kan ta efter själva känslan och kanske detaljerna i sin egen lilla tvättstuga (som för min del är en vägg i badrummet ;))

2012-01-14 @ 17:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0