Rapport från katthemmet ;)

Ja mitt hem är nästan som ett litet katthem nu, med sex olika katter, och delat upp dem i olika rum.¨


Så här ser det ut just nu:


 

I soffan ligger en av de små kattungarna (som nu börjar vara ganska stora ;))

 

På soffans armstöd ligger en annan. Den tredje kattungen ligger i min säng och sover.

 

 

I fåtöljen har en annan katt lagt sig bekvämt tillrätta för att sova hela kvällen. I hallen står en kattbur där en femte katt har hittat ett mysigt litet bo.

 

Och instängd i dotterns rum befinner sig lilla Celine, som till min lättnad faktiskt har ätit lite idag. Tre dagar utan att hon ätit eller druckit något, men i morse åt hon pyttelite tonfisk, och i kväll har jag fått i henne lite till när jag handmatade henne med kattmat. Jag hoppas att det är början på hennes väg tillbaka.

 

 

Hon går runt i sin krage och försöker stryka sig mot mig hela tiden, men kragen är i vägen. Stackarn. Men om allt går som det ska kan vi ta bort den om några dagar.


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh, vad bra att hon äter, hoppas det fortsätter så. :) Vad mysigt med så många lurvisar! <3

2012-02-23 @ 21:12:41
Postat av: CrimsonAnna

Hon ser iaf ganska pigg ut i blicken. Hoppas att hon fortsätter-få katter kan motstå tonfisk.

2012-02-23 @ 21:51:53
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Inger

Härligt att höra att fått i sig lite mat. Hoppas allt ordnar sig och att hon snart får av sig kragen. Mina katter har aldrig gillat att ha krage på sig.

2012-02-24 @ 08:24:21
Postat av: Marie

Jag gissar att du inte är sysslolös med så många (och fina) katter:)

Marie

2012-02-24 @ 09:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0