Feng Shui kurs

Nu har det gått tre dagar på min Feng Shui kurs och vi har fullt upp med chiriktningar, kraftpositioner, yin och yang, de fem elementen, baguan, den tidiga himlens bagua och den sena himlens bagua. Vi mäter currylinjer och Hartmanlinjer och det är så intressant allting, men dagarna är fullbokade.


Hemma ikväll var jag ju "tvungen" att rita upp en planlösning över vår lägenhet och mäta var currylinjerna går, och det verkar som de har tänkt till när de byggde vårt hus för de löper till stor del precis vid väggarna :)


På kursen har vi också fått veta att de övningskonsultationerna vi ska göra ska bestå av två hemkonsultationer (och jag har fått massor av svar från er och jag räknar med att göra dessa två under februari månad) men mellan block två och block tre ska det göras en trädgårdskonsultation, en företagskonsultation och en på en mer allmän plats.


Så nu är jag på jakt efter någon/några som vill ha en trädgårdskonsltation eller en företagskonsultation gjord senare i vår, troligen i april. Lämna en kommentar eller maila mig på [email protected] om du är intresserad



Vill du bli lycklig en dag, drick en flaska vin.
Vill du bli lycklig en månad, skaffa dig en kvinna.
Vill du bli lycklig hela livet, skaffa dig en trädgård.

                                Kinesiskt ordspråk




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0