Vilken respons!!

Tack alla ni söta för era kommentarer! Det värmer att läsa alla era tankar, reflektioner och ert stöd. Att välja en annan väg än den upptrampade stigen de flesta väljer att följa väcker reaktioner hos omgivningen, vilket ibland gör mig väldigt trött och dränerar mig på energi, fast jag egentligen gjort mina livsval utifrån att jag vill öka min energi.
 
 
Erat stöd ger mig enormt mycket! Bloggandet kan ibland även kännas som en envägskommunikation, som jag emellanåt har funderat kring hur mycket det ger mig, om jag har något mer att ge eller om det börjar bli dags att avsluta bloggandet. I sådana tankar är det en enorm kick att se er respons på mitt inlägg och ger mig mer energi att fortsätta.
 
 
Igår blev det dock ingen tid över till något blogginlägg. Dagen gick oerhört fort med det ena mötet efter det andra. Dottern kom hem efter en vecka hos sin pappa, så det köptes gran som sedan skulle kläs och äta lussekatt till. Där försvann kvällen i ett nafs och först vid tiotiden kom vi på att vi glömt bort tiden och saker vi skulle ha gjort under kvällen. Härligt med sådan tid (även om irritationen var tjock i rummet periodvis när den alldes för tjocka granstammen skulle ner i julgransfoten och så försöka få granen rak ;))

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad du än gör så snälla sluta INTE blogga. Du behövs!!!

Kram Åsa

2012-12-19 @ 18:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0