Jag har shoppat ;)

I helgen var jag en sväng in till stan för jag ville kolla i en affär jag aldrig varit i förut, Second Saddle, där de har allt för hästar och ryttare second hand. Oj, vilken härlig affär! Hit kommer jag komma tillbaka. Det fanns riktigt bra och fräscha grejer till en bråkdel av nypris.


 

Jag köpte ett par nya ridbyxor och en ridväst. Totalsumman blev 384 kr för båda! Jag behöver även ett par nya ridstövlar, en ny ridhjälm och en säkerhetsväst.

 

Ännu en gång fick jag även bevis på att attraktionslagen fungerar ;) I onsdags var jag på föreläsning med Katarina Ahltin, som skriver en spalt om stil i GP och arbetar som stylist. På hennes blogg såg jag en ursnygg röd tweedkavaj som jag kände hade passat bra in i min garderob. Jag gillar rött och jag gillar kavaj ihop med jeans. Min röda sammetskavaj sorterade jag bort tidigare i höstas, då den kändes trång. Den kavajen Katarina hade på sig var av märket Tom Joule, som är ganska dyrt. I affären hängde precis en likadan, i samma härliga röda färg, och i min storlek. Till second hand pris!! Trots det köpte jag den inte..... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0