Viva la France ;)

Usch, det var inte roligt att landa i ett grått, regnigt och relativt kallt Göteborg igår. Ville helst sätta mig på ett plan tillbaka till soliga och härliga Frankrike. Mina egna bilder har jag inte laddat över till datorn ännu, men för att få återuppleva känslan igen tittade jag på foton på den mysiga lägenheten vi hyrde. Kan varmt rekommendera både den och hela området. Ljuvligt!




Sängen i ena hörnan där jag sov. Dottern sov i bäddsoffan.




Hallen in till den trettio kvadratmeter stora (lilla) lägenheten




Köket och utgången till terassen, med utsikt över takåsar och bergen i fonden. Kolla golvet. Underbart med klinkers på alla golv. Så skönt för fötterna att gå på.




Här satt vi på morgnarna och åt frukost, matade duvorna med brödsmulor och tittade ut över bergen




Vackra omgivningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0