Vinnare i tävlingen

Nu har jag dragit en vinnare i tävlingen där vinsten var en träningstopp från Röhnisch, antingen en svart eller en vit och vinnaren blev:


Anna-Lena Boström ;)


Hon skrev så här om varför hon tränade:


Träning har för mig blivit ett sätt att få tid för mig själv och samtidigt satsa tid på mig själv. Jag blir en mycket trevligare fru och sambo när jag mår bra både i kropp och själ.


Jag tycker det är en så bra motivering; att både få tid för sig själv och bli en trevligare person för sin omgivning!


Grattis Anna-Lena! Maila mig din adress så kommer tröjan på posten; [email protected]



Överlag handlade era kommentarer om att få bra hälsa, orka med allt som livet innehåller, må bättre till kropp och själ, få energi, förebygga ohälsa, kunna sova gott, få mer energi. Ja, vilka hälsokickar motion ger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0