Vildingar ;)



Så söta när de sover tätt ihop






Den svarta och en av de grå söker nytt hem, helst ihop. De är så söta tillsammans och kattungar behöver sällskap. Två katter är dessutom både roligare, och enklare, än att ha en. Är det någon som är intresserad av att adoptera dessa sötingar, eller känner någon - maila mig på [email protected]





Allt är roligt att leka med, även en gammal papperspåse :)





Och klättra på mig är mycket roligt








Eller så kan man bita lite på varandra












Eller försöka bita på stackars mamma








Mamman, som vi kallar för Celine, har problem med ena ögat så i veckan blir det veterinärbesök







Jaga varandra är det roligaste som finns. Inte lätt att fota dessa sötnosar för de är inte stilla många sekunder förutom när de sover :)





Kommentarer
Postat av: Beatrice

Tänk att någon tänkte tanken att ställa ut dessa underbara små liv i en kartong i skogen... Det är för mig ofattbart.



De är helt ljuvliga.



Jag misstänker starkt att åtminstone en hamnar hemma hos er =) Där har de ett gott liv, det är jag övertygad om.

2011-09-12 @ 12:21:08
Postat av: balansilivet

Jag kan inte heller fatta hur någon kan sätta ut små djur i en karton för att antingen svälta ihjäl, eller bli uppätna.



Ja, en av de små gråa kommer stanna hos oss ;) Dottern har förälskat sig djupt i en av dom, fast helst skulle vi nog behålla alla, men kan inte ha sex katter. Det blir lite för mycket. Mamma katt kommer iallfall få stanna tills hon mår bra. Sen får vi se. Hon är en väldigt snäll, lugn och go katt, så det avvaktar jag lite med att bestämma.

2011-09-12 @ 13:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0