TV-duell

Efter två kvällar borta och en del rensande och flyttande på saker här hemma, tänkte jag lägga mig på soffan och se på TV ikväll.


Nu är frågan.....


Mia Skäringar på SVT kl 21.45 med showen "Dyngkåt och hur helig som helst" som jag tyvärr inte hade möjlighet att se live i Göteborg....


 

....eller en lättsam, romantisk komedi på TV 4 som jag inte har sett, men har tänkt att se

 

 




Eftersom Mia även visas på SVT Play så lutar det åt att det blir film för mig ikväll :) Lite god choklad är inhandlad, och en kopp te med surdegsbröd och rökt skinka ska föregå den. Känns som en välbehövlig kväll helt allena :)


Kommentarer
Postat av: Therése

Inte heller jag hade möjlighet att se hennes show. Så mitt val i kväll blev den. Både skratt, igenkänning och en hel del smärta...jag är berörd och tagen. Boken gick också in i mitt hjärta. Kram Therése

2011-09-11 @ 00:02:59
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com
Postat av: Helen

Hej!

Sitter här och kollar igenom din blogg som hamnade på min favoritlista för ett par veckor sedan.

Ville bara säja hej och tacka för intressanta blogginlägg. Har börjat fundera över feng shui och kollar runt lite för inspiration, vilket verkar finnas en hel del av. Ha en bra dag

2011-09-11 @ 08:01:13
Postat av: balansilivet

Tack Helen och vad glad jag blir att du har hittat hit ;))



Det spelade nog inte så stor roll vilket program jag tittade på, för jag somnade innan det var slut :) ska se Mia på SVT Play idag

2011-09-11 @ 09:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0