Trött men tacksam

I helgen har jag haft besök av min mamma, och det är alltid roligt när hon kommer på besök :) Att ha besök boende i några dagar blir man dock lite trött av :) I natt har jag dessutom sovit väldigt lite då en av mina katter har hållt mig vaken med jamande till sent i natt och sen började igen tidigt i morse.





Trots att ögonlocken känns som de är i nivå med hakan känner jag en stor tacksamhet denna söndag kväll;


* Jag är tacksam att vi fått möjlighet att ta hand om dessa katter i några veckor, och hoppas vi hittar fantastiska hem till dem när de är redo att flytta om ca fyra veckor


* Jag är otroligt tacksam att den lilla kattmamman, Celine, börjar bli mycket bättre. Hon var så mager när hon kom hit, på gränsen till utmärglad. Hon är fortfarande mager, trots fyra veckors intensivt ätande, men hennes päls har blivit bättre och framförallt hennes ögon. Hon höll dem helt stängda när hon kom hit och det rann väldigt från dem. Nu rinner det inget alls och hon har stora, öppna ögon. Det gläder mig så att se att hon mår bättre


* Jag är oerhört tacksam att en barmhärtig samarit erbjöd sig att bidra till katternas mat och uppehälle. Stort tack till dig, du anonyma hjälpare. Det värmer mitt hjärta!!


* Jag är tacksam över en härlig helg tillsammans med min mamma och min dotter. Två viktiga personer i mitt liv ♥♥


* Jag är tacksam över att det finns hjälpsamma människor! I morgon kommer en bekant och hjälper mig att hägna in trädgården så att katterna kan gå ut utan att springa bort


* Jag är tacksam för att jag har hela kylen full med mat, och inte behöver åka till affären på en hel vecka. Skönt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0