Tävling

I helgen gick Tjejmilen i Stockholm och nu när hösten kommer är det många som vill komma igång med träning efter en kanske något slapp sommar, med mycket gott att äta och dricka.


I min tävling kan du nu vinna en perfekt löpartröja i stl M, antingen i svart eller vitt. Jag har fått två tröjor och behöver inte fler träningströjor, så jag lottar ut en av dom till er.


Den vita är provad, men inte använd och den svarta är inte ens uppackad. För att ha en chans att vinna behöver du bara lämna en kommentar och skriva om varför träning är viktigt för dig, så har du en lott. Vill du ha ytterligare chans att vinna så lägger du till en länk från din blogg så får du två lotter. Enkelt va :)

Skriv också vilken färg du vill ha!

 

Vinnaren dras om en vecka, dvs måndag 12/9


Kommentarer
Postat av: Anna-Le

2011-09-05 @ 11:04:22
Postat av: Anna-Lena Boström

Tack för en mycket inspirerande blogg och mycket tänkvärd läsning.

Jag vill vara med och tävla om en tröja, jag väljer en svart om jag vinner.

Träning har för mig blivit ett sätt att få tid för mig själv och samtidigt satsa tid på mig själv. Jag blir en mycket trevligare fru och sambo när jag mår bra både i kropp och själ.

MVH Anna-Lena

2011-09-05 @ 11:06:27
Postat av: pernilla setterman

Hej Ann-sofie!

Vill gärna vara med o Tävla:)

Själv håller jag mig i form genom promenader med min lille hund Nappe. Vi går våran obligatoriska morgon promenad på 1Mil sen är det bara korta sträckor resten av dagen.Många kramisar pernilla

2011-09-05 @ 11:07:57
Postat av: Emelie S

Jag vill gärna vara med och tävla. Träning är viktigt för mig för att få en bra hälsa och orka med allt som jag vill få ut av livet. Som människa är vi en organism och ingen robot. Det krävs lite ompyssling för att vi ska fungera på ett bra sätt :)



Om jag vinner tar jag gärna en svart tröja.

2011-09-05 @ 16:42:33
Postat av: Yve

Hej

Är gärna med o tävlar.

Jag och min dotter ska börja träna på gym tillsammans. Bra för då kan vi pusha varandra.Har tränat mycket förr och vet att jag mår så mycket bättre i både kropp o själ. Promenerar mycket nu men vill variera med gym också. Tröjan skulle passa fint till min dotter då jag nog behöver en större storlek :) Så den skulle jag ge till henne (svart)Kram Yve

2011-09-07 @ 11:42:36
Postat av: balansilivet

Vad roligt att ni vill vara med och tävla om fina träningströjor :))

Och Pernilla, vad glad jag blir att du har hittat hit :))) Tips från mamma förstår jag ;)

2011-09-08 @ 09:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0