Rapport köpfri vecka

Veckan som har gått hade jag bestämt skulle bli en vecka totalt utan shoppin. Hur gick det då? Nja, sådär måst jag erkänna. I fredags tog kattmaten slut. De äter rätt mycket och det går åt en del när man har sex katter ;) Så då var jag ju tvungen att pallra mig ner till ICA, och väl där slank det ner lite mjölk, yoghurt och ägg också. Alla dessa behövdes fyllas på. Men så åkte det även ner lite fredagsgodis....och igår var jag ute på långpromenade i den härliga solen. Och då köpte jag en Magnum glass och satt i solen och njöt av. Hade totalt glömt bort att det var köpfri vecka. Det slog mig senare på kvällen.


Överlag gick det ändå ganska ok, men tänk vad mycket saker jag kom på under veckan som jag behöver. Men jag vill sålla bland det jag köper, så jag skrev ner de sakerna jag kom på på en lista för att få en överblick. Sen kan jag prioritera bland dessa saker, och se vad jag faktiskt behöver och vad jag mest har lust till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0