Onsdag=yogamorgon ;)

Ledig onsdag innebär som vanligt yoga på morgonen med Monika Björn


 

Så skönt med en ledig dag mitt i veckan. Då min ena buskatt, Figaro, gärna tycker att kl fem är en bra tid att starta dagen och springer runt och jamar tills jag inte ens kan låtsas sova längre börjar dagen ändå tidigt. Men då yogan börjar först kl nio har jag redan hunnit läsa en stund i sängen, pyssla om alla sex katter och gett de mat, tömt lådor och själv ätit en lång frukost och plockat lite bland alla saker. Det gör jag hela tiden vilket gör att det aldrig blir rörigt någonstans hemma hos mig :)

 

Hoppas ni också har en härlig morgon, så här mitt i veckan. Att det är höst på riktigt nu märks både ute där det regnar, och inomhus där jag hittar torra löv lite överallt som följt med in. Men jag gillar det :) Kanske dags att locka undan lite i trädgården till helgen och göra höst även där.



Kommentarer
Postat av: Therése

Vilken härlig onsdag du verkar ha! Du inspirerar mig alltid! Kram

2011-09-21 @ 20:49:17
URL: http://mychoice-tess.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Ja, jag hade en mycket härlig onsdag. Att ha en ledig dag mitt i veckan är det bästa beslut jag tagit på länge ;) Det blir en så skön avkoppling mitt i veckan, och jag brukar ägna mig åt saker som ger mig energi. Igår var jag dock även med dottern hos tandläkaren, så det blir även tid till att boka in sådana saker. Trots att hon snart fyller 13 år vill jag gärna gå med henne på sådana saker om hon vill att jag ska gå med. Skönt att kunna göra det :))

2011-09-22 @ 07:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0