Mer saker flyttar ut....

Åh vad skönt det är när stora saker försvinner från mitt hem. Den senaste tiden har jag ju rensat så mycket bland alla mina böcker, och bara behållit en del fackböcker som jag gillar och återkommer till emellanåt. Då behövdes ju inte de stora bokhyllorna längre, och i veckan var en kille här och köpte dom båda två.




Redan innan den senaste utgallringen var det ganska glest mellan hyllorna. För bara några mnader sedan hade jag två sådana hyllor fulla med böcker. Tidigare har jag tyckt att böcker skänker en mysig och ombonad känsla i ett rum, och gillat bibliotekskänslan, men nu vill jag minska på intrycken och böcker som jag inte kommer läsa igen har rensats bort. Känns skönt på alla sätt att bli av med dom, och dessutom få några hundralappar för dom ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0