Förändring

Att förändra något i sitt liv kan kännas som ett stort steg, som något skrämmande. Men kom ihåg att förändringar behöver inte vara så stora för att ge ny energi! Och vill du göra större förändringar kan du alltid börja med en liten förändring och se hur det känns.


 

Du kan gärna börja med att flytta om möbler och saker hemma. Få igång energi som kan ha stagnerat i hörnen. Vill du inte flytta möbler pröva med att titta igenom dina prydnadssaker, byt plats på saker, ta bort något, sätt dit något nytt, något oväntat. Nu börjar du fylla ditt hem, och ditt liv, med ny energi. Vad kan du mer göra för att börja röra dig i den riktning du vill? Kanske prova på någon helt ny hobby, kanske börja en kvällskurs, kanske lära känna nya människor. När du börjar göra nya saker i ditt liv, börjar också nya saker komma till dig, nya erbjudanden - och vem vet, kanske ett litet steg kan leda till större förändringar med tiden.

 

Något som har förändrat sig hemma hos mig, alldeles av sig sjäv är den fina rosa rosen jag köpte för ett tag sedan. Jag köpte den för att den rosa färgen passade så bra in i min trädgård med milda pastellfärger. Så här ser den ut nu...

 



Inte alls mild rosa längre, utan klarröd. Den bidrar med mycket eld i den hörnan av trädgården :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0