Sötisar



som fortfarande letar hem!















Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hur i hela friden skall du kunna skiljas från dessa underverk? Hade jag inte en allergisk man vet jag precis vart de skulle få flytta. De är ju så fina. Två små ulltottar. Hoppas av hela mitt hjärta att de får ett riktigt gott hem.

2011-10-08 @ 22:58:55
Postat av: balansilivet

Ja, visst är de fina! Och det kommer bli svårt att skiljas från dem, men vi kan inte ha sex katter även om vi skulle vilja. Svårast kommer det bli att skiljas från mammakatt, Celine. Hon kom hit helt utmärglad, bara ben med päls. Hon kunde knappt öppna ögonen som bara rann hela tiden. Men nu mår hon bra, efter kattungemat, grädde och kokt fisk varje dag och är enormt tilgiven. Men min Maxie accepterar inte en ny honkatt

2011-10-09 @ 09:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0