Så mycket bättre

De senaste månaderna har jag känt att TV-program som jag tidigare tittade på med behållning, inte längre lyckas fånga mig. Jag sätter fortfarande på TV:n för att se Arga Snickaren, Lyxfällan, Grey´s Anatomy som tidigare var favoritprogram alla tre, men 10 minuter in i programmet känner jag att det finns andra saker som ger mig mer....och så tar jag upp min bok och läser istället ;)


Men ett TV-program som jag verkligen gillade förra hösten, som gav en rejäl dos feelgoodkänsla var Så mycket bättre, och nästa lördag är det premiär för årets säsong.


 

I år är det Tomas Ledin, Timbuktu, Lena Ph, Eva Dahlgren. E-type, Michael Wiehe, Laleh som deltar. Det ska bli spännande att se om årets upplaga är lika bra som förra årets. Sköna September fick ju en dunderhit förra året med Petters låt Mikrofonkåt, och blev känd för en större grupp människor, vilket märktes tydligt när jag var och såg henne på Liseberg i somras. Det var en mycket blandad publik i alla åldrar. Kanske det blir någon ny superhit i år?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0