Maison Belle

På många inredningsbloggar läser jag om Maison Belle, och jag ser även på bilder att många använder den serien.


Jag hör enbart positiva omdömen om denna rengöringsserie som är helt ekologis och gjord på eteriska oljor med helt underbara dofter. Nu kommer Maison Belles "Christmas Clean" och jag är sugen på att testa. Den doftar apelsin/kanel och den doften vill jag fylla mitt hem med från mitten av november och framåt :))




Och när jag ändå äri farten är jag sugen på att testa flera av de andra delarna också.




Rent överallt med ekologiska produkter som dessutom luktar gott - i mina öron låter det som en superbra kombination. Det enda som har gjort att jag inte testat dem ännu är priset. Det kostar en bit över hundralappen, och jag blir lite snål när jag står där och tittar på dem, men nu ska jag slå till. Ett enklare liv handlar inte om att bara handla billiga saker, utan saker som man tycker om och ger ett mervärde. Jag tror dessa gör det. Har du testat, och vad tycker du isåfall om dessa produkter?

Kommentarer
Postat av: Marika

Jag har testat toalettrengöringen, sköljmedlet och någon allrengöringspray för ganska längesen. Gillar både förpackningarna och innehållet. :)

Sköljmedlet hade en underbar doft av kanel och räcker lääänge. Håller med om att priset är lite väl högt, annars skulle jag köpa det oftare!

2011-10-17 @ 15:45:32
URL: http://attblienecoqueen.blogspot.com
Postat av: Marika

Förresten, var ifrån beställde du? Jag minns inte vad webshoppen hette där jag köpte mina.

2011-10-17 @ 15:47:05
URL: http://attblienecoqueen.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej, på magasinkrantz.se finns den för 65 kr.Det gäller att hjälpas åt för att hitta balansen.../ Maria i Uddevalla

2011-10-17 @ 16:36:42
Postat av: balansilivet

Åh då ska jag genast klicka hem en :) Tack för tipset

2011-10-17 @ 20:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0