Det kom ett paket......

I förra veckan kom det ett paket till mig i posten. Vad är detta tänkte jag...har jag beställt något? - nej.


Har jag skickat in om en prenumeration och väntar på någon välkomstpresent? - nej.


Nyfiket öppnade jag paketet och inuti låg en present, från min favoribloggare Irene. Åh, vad jag blev glad och rörd. Tänk att man kan lära känna så fantastiska människor genom bloggandet! Och även om vi aldrig har träffats, Irene och jag, då vi bor i varsin ände av landet känns det som en själsfrände :) Det vore väldigt roligt att ses på riktigt snart ;))


I paketet låg en bok av Trinny & Susannah, som jag tycker gör fantastiskt bra TV-program, så det var verkligen mitt i prick till mig.


 

Tack Irene! ♥ Du förgyllde verkligen min dag!


Kommentarer
Postat av: Irene

Men Varsågod! :-)

Var ju tvungen att låtsas som att jag skulle skicka julkort när jag frågade om adressen ;-), hehe..



Och Du, nu läste jag Ditt inlägg som Du skrev igår på tåget, haha... samma tankar var det ja :-)

2011-11-13 @ 11:39:16
URL: http://fengshuiblogg.blogspot.com
Postat av: balansilivet

Åh, vad du lurade mig ;) Didn´t see that one coming! Blev lite förbryllad dock över att du skickade ut julkort ;))

2011-11-13 @ 12:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0