Yoga

Nästa helg, 3-5 juni, är det stor yogamässa på Svenska Mässan i Göteborg. Det är den första stora yogamässan i Skandinavien, och den passar både för erfarna yoginis som för nybörjare som vill testa yoga. Har du möjlighet och är intresserad, kolla gärna in deras hemsida för hela programmet http://yogagames.org/Default.aspx.




Det var mycket roligt att se att med bland instruktörerna är flera av mina absoluta favoritinstruktörer, varav flera instruerar på mitt gym och som jag regelbundet tränar för. På bilden Johanna Andersson


Kommentarer
Postat av: Emelie S

Jag har funderat på att börja med yoga. Just nu har jag precis satt igång med mindfulness och det är en stor omställning. Yogan får nog vänta ett tag.



Vore ändå intressant att läsa om vad yogan ger dig. Ett inlägg kanske? :)



Kram!



PS: Vore nog bra om du ändra länkfärg till någon mörkare färg som är lättare att läsa på vit bakgrund.

2011-05-27 @ 15:13:05
Postat av: balansilivet

Yoga är fantastisk träning, och för många även en livsstil. Jag har skrivit flera inlägg om yoga tidigare, om du läser under rubriken Träning och välbefinnande, men det kommer säkert komma fler inlägg framöver :))

2011-05-28 @ 09:16:06
Postat av: Emelie S

Opps, förlåt mig. Det är jag som inte är helt uppdaterad på alla gamla inlägg. Ska ta mig en titt där :)



2011-05-28 @ 10:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0