Window seat

Om det blir flytt till hus för mig så småningom, eller ännu hellre att jag bygger hus (ja, inte just jag själv som byggare då :)) vill jag ha en sån här härlig bänk vid ett fönster. Varje gång jag ser en sådan bänk i ett inredningsreportage hajar jag till. Jag har alltid tyckt det verka så mysigt att ha en sittplats vid fönstret, med en mjuk dyna och fullt med sköna kuddar. Där kan man sitta och titta ut över trädgården, läsa en tidning, ta en kopp te eller bara sitta och prata med den som lagar maten.




Gillar även lampan i den här bilden, både färgen och formen. Den här lite smutsiga, milda rosa färgen har jag snöat in på och vill ha in i mitt hem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0