Så fint Leila

I senaste numret av Family Living är Leila Lindholm med i ett hemma-hos reportage. Jag gillar henne - hennes matlagningsprogram, hennes kokböcker, hennes tidning (som försvann rätt snabbt, tyvärr) och även hennes inredningsstil. Den här stilen gillar jag, New England möter det lantliga.





Detta skulle kunna vara en bild från Lexingtons reklam :) Som jag för övrigt älskar och aldrig kan se mig mätt på




Vilket härligt, inbjudande rum. Där skulle jag vilja slå mig ner i en av de sköna fåtöljerna, välja en intressant bok från bokhyllan, dricka ett glas vin (eller en kopp te går lika bra :)) och sitta i solen från fönstret och bara njuta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0