Vardagslyx

Efter att ha hört så många positiva omdömen och erfarenheter, både från kompisar och från arbetskamrater bestämde jag mig för att testa Linas matkasse. En provvecka kostar 499 kr, och för det får jag middag i fem dagar á fyra portioner. Då vi bara är två i vår familj innebär det matlådor till mig att ta med till jobbet, och kanske en del portioner som fryses in till annat tillfälle då det är skönt att bara plocka fram något och värma





Igår kväll kom vår första leverans, och det kändes onekligen väldigt lyxigt att bara plocka upp alla matvaror och fylla kylen, utan att ens behöva gå hemifrån. Och allt som jag plockade upp såg fint och fräscht ut. En del råvaror hade jag nog inte handlat på eget initiativ, men det som lockar mig mest med att testa Linas matkasse är just att få lite ny inspiration och använda andra ingredienser än jag brukar göra.


Idag står det kolja med dill- och pepparrotssås på menyn. Usch det äter inte jag, var dotterns första kommentar. Vi får väl se hur det blir med det :)


Är det många av er som har erfarenhet av att få middagen hemlevererad med färdiga recept för veckan? Vad tycker ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0