Längtar hit...

I måndags började jag mitt nya jobb, och den här första veckan har jag arbetat alla dagar. Framöver kommer jag vara ledig på onsdagar. Att börja ett nytt jobb är spännande och roligt, men med alla nya människor, nya arbetsuppgifter, nya rutiner, nya datasystem ja, alla nya intryck är jag så trött i huvudet när jag kommer hem.


Men ikväll har dottern och jag haft en riktig energiinjektion. Efter en god middag som vi avslutade med en bit cheesecake från favoritkondiset hamnade vi i en hög på golvet där vi har pratat, skrattat, busat och haft jättekul. Riktiga gapskratt ger så enormt mycket glädje.


I morse hörde jag att det var 15-20 grader vid Medelhavet så jag fick en sån längtan efter att åka tillbaka hit - till Venedig




Canal Grande

 



Inte de snyggaste skorna, men har man bokat ett par timmars gående sightseeing får man klä sig så man klara av det också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0