1 mars = vår

Idag är det första mars, och officiellt ska ju våren vara här nu, men jag har inte sett tillstymmelse till vår idag. Har ni?


Hittade den här bilden på nätet och den var så fin, så den lånar jag idag :)


Jag gillar vintern, och tycker vi har haft en otroligt fin vinter i år, precis som förra året...men...nu räcker det. Nu vill jag ha mer av det här istället

 


Men visst märks det ute att våren är på väg! Igår eftermiddag körde jag dottern till hennes sånglektioner, och då tänkte jag på hurpass mycket ljusare det har blivit ute. För inte så länge sen var det mörkt när vi åkte dit, och igår var det fortfarande ljust när vi åkte hem därifrån. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0