Vinnare

Jag tycker om att tävla, jag gillar frågesporter och jag älskar musik - så music quiz låter som något för mig :)


 

Igår kväll hade ett par av mina vänner sin årliga Music Quiz tävling. Förra året var jag inte med, då jag var på Ullevi och såg Green Day, så jag såg fram emot årets tävling. Vi delades in i tävlande par, och så började första kategorin - Sweden Rock. Attans att jag inte läst på vilka årets artister var, men starten gick bra, och vi låg i delad ledning efter första omgången. Sen smattrade det till med olika kategorier; 90-talets partylåtar, melodikryss, syntlåtar och det allra senaste. Efter alla fem omgångar var klara, och allt var rättat - stod jag som segrare!!


Så rolig kväll, och de hade arrangerat det så bra. Mitt i tävlingen bröt vi för lite korvgrillning och fylla på depåerna. Det går åt mycket energi att lyssna på så mycket musik :)



Kommentarer
Postat av: kattis

Du är grym på musik Ann-sofie värdig vinnare kram..

2011-06-12 @ 14:24:40
Postat av: balansilivet

Tack Kattis :) Det var en väldigt trevlig kväll, och välordnat - som alltid när ni fixar :)) Kram

2011-06-12 @ 14:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0