Sköna sommardagar

Många börjar sin semester idag, så här efter midsommar. Själv arbetar jag denna vecka också, sen börjar min semester. Eftersom vi har bokat en resa till Frankrike i början av september kommer vi tillbringa sommarens fyra semesterveckor mestadels på hemmaplan, med en del utflykter.


Men jag skulle kunna tänka mig att tillbringa några semesterdagar liggandes här och vaja skönt i skuggan och läsa. Förra veckan hade vi sommarlunch på jobbet och vår chef hade inhandlat ett antal pocketböcker och alla fick välja varsin bok att läsa i sommar. Jag valde 100-åringen som klev ut genom fönstret och försvann, då jag fått den rekommenderad av så många människor, men ännu inte läst den.


 




Då jag bor nära havet hoppas jag även på att tillbringa en del dagar på stranden, sola, bada, spela strandspel med dottern och bara promenera längs havet





Oavsett var du bor, om du har semester eller inte, om du ska åka bort eller tillbringa sommaren hemma hoppas jag att ni alla får en underbar, avkopplande och skön sommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0