Shopping

I helgen har jag shoppat, fast inte något till mig själv. När vi var på Smultrongården i helgen köpte jag ett ljuvligt rosa överkast i lapptäcksteknik som dottern ska ha i sitt rum




Vi köpte även en fin kruka och kanna med rosa blommor från Miljögården. De ska också vara på dotterns rum. Sen fick hon ett rosa linne från Haust som kommer bli jättefint i sommar. Men alla sommardagar är det tyvärr inte fint och soligt väder. Då hennes gummistövlar från en billig affär återigen spruckit och jag fick reklamera dom, tröttnade jag på dålig kvalitet, och beställde ett par dyrare stövlar, som förhoppningsvis kommer hålla bättre.


Det är en så härlig duvblå färg på dessa stövlar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0