Mer fina kläder

Odd Molly pre-fall kollektion har precis släppts. Mitt favoritplagg är klänning. Ett enda plagg och jag är färdigklädd. Är det lite kyligt är det bara att komplettera med en snygg kofta, kavaj eller kanske en jeansjacka.


Min garderob behöver ingen påfyllning. Jag gillar den som den är precis nu, men det finns några plagg som jag är lite tveksam till och som troligen kommer sorteras bort och säljas. Jag vill inte knö in för mycket kläder, och ska några nya inköp leta sig in måste något som redan finns där rensas bort. Antalet ska inte bli fler än vad de är just nu.


Men, om det vore aktuellt med några nya inköp gillar jag dessa klänningar



Söt, men troligtvis oerhört dyr 



Den här skulle jag kunna tänka mig att ha på mig på julafton i år ;) Fast kanske lite tidigt att börja tänka på jul...till kräftskivan kanske....




Gillar den även i denna ljusa färgställning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0