Havssalt

Jag har aldrig varit särskilt förtjust i mycket salt i maten, och brukar normalt sett använda väldigt lite salt i min matlagning. Men något som jag verkligen fastnat för är havssalt. Mmm, vad gott det är.


Bregott med havssalt.

En god måltid behöver inte vara så komplicerad. En tomatsoppa med lite lätt sting i och en skiva färskt, gott bröd. Behövs inget pålägg utan bara att bre smöret på ett färskt gott bröd. Voilá! Enkelt, snabbt, gott och billigt. Bra mat helt enkelt

Eller mörk choklad med havssalt. Älskar det

 


Kommentarer
Postat av: Min ekoresa

Åh! Jag måste prova Lindt med havssalt, låter jättegott!

2011-06-16 @ 09:44:28
URL: http://ekoresa.blogspot.com/
Postat av: balansilivet

Den är verkligen supergod :))

2011-06-16 @ 13:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0