Härliga Mallis med 4good

Jag har tidigare skrivit om den fantastiska resan till Mallorca jag åkte på i slutet av april tillsammans med 120 andra tjejer. Resan arrangerades av 4good tillsammans med Ving. Vill du få en liten känsla av hur härlig en sådan resa är kolla in denna länk
http://vimeo.com/channels/199254#23898756


Med på resan var en underbar tjej, Jenny Puronne Jansson. Sprudlande och härlig, och en fantastiskt duktig fotograf. Hon gick omkring med kameran hela tiden, och lyckades fånga hela resan på bild, och har gjort ett suveränt kollage av en bråkdel av alla bilderna hon tog. Om ni tittar noga ser ni mig med på en bild med en katt i knät. En stackars hemlös katt behövde få tanka lite kel och kärlek och parkerade sig i mitt knä en stund, högljutt spinnande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0