Utrensat

De senaste dagarna har jag röjt och rensat hemma, igen :) Den här gången åkte dotterns första gitarr, min skrivare och ett biljardbord ut på Blocket. Två av de är redan sålda och avhämtade. Idag har jag även varit uppe på vinden och fotograferat mitt skrivbord och en rottingfåtölj som också ska säljas.


Jag har även rensat ut lite porslin från köket, en matservis som jag aldrig använder längre då jag köpte en ny från Matteus som jag använder varje dag, samt ett par äggkoppar som vi aldrig använder och som dessutom är för stora för äggen.





Tittade även igenom bokhyllan och hittade ytterligare några böcker som får åka till loppis. Tidigare har jag samlat på inredningsböcker, trädgårdsböcker och böcker med stiltips. Jag är fortfarande intresserad av dessa ämnen, men en del böcker är jag helt enkelt färdig med och öppnar aldrig längre. Då kan någon annan få glädje av dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0