Utmaning 2011

I ett gammalt nummer av tidningen PS läste jag en insändare som fastnade hos mig. En tjej skrev in att hon hade slutat med vanliga nyårslöften som att gå ner i vikt mot något hon kallade Utmaning 2011. Sex saker som hon skulle göra under året, bara för sin egen skull. Jag tyckte det var så bra så jag delar det med er. Kanske någon av er blir inspirerad att följa hennes utmaning, även om halva året har gått.


1. Minst en timme per vecka är egentid för reflektion och lugn


2. Lära mig yoga


3. Fortsätta jobba med mindfulness


4. Lägga det gamla bakom mig, dåliga saker händer för att forma mig och göra mig till den jag är


5. Våga säga "nej" när jag inte vill eller har för mycket att göra


6. Våga be om hjälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0