Premiärdopp

Har ni badat än? Det kanske de flesta redan har gjort, men ja, jag är något av en badkruka och tycker inte om när det är för kallt i vattnet. Helst ska det vara minst 20 grader innan jag hoppar i. Så hittills i år har jag legat på stranden och gottat mig, men inte gått i närheten av vattnet. Tills igår - nu har jag också badat!!!


Och även om det var iskallt när jag först klev ner i vattnet, var det riktigt skönt efter en stund. Nästan ljummet. I havet! Så nu när premiärdoppet är avklarat är det dags för mycket bad denna sommar :)



Kommentarer
Postat av: Emelie S

Vad härligt det låter :)



Vart ägde premiärdoppen rum då?

2011-07-10 @ 22:04:44
Postat av: balansilivet

Premiärdoppet blev i Åsa Havsbad....och det hade aldrig hänt om vi inte spelat spel i vattnet och jag hade känt att det faktiskt var rätt ljummet och skönt när man kom över den första kylan :)

2011-07-10 @ 22:57:33
Postat av: Emelie S

Haha, mad mamma-mesig du låter ;)



Skönt att ha det gjort då!



2011-07-11 @ 22:32:42
Postat av: balansilivet

Haha, ja som en liten badkruka :) Men jag vill helst att det ska vara 20 grader i vattnet innan jag badar, och det tar ju tyvärr ett tag innan det blir det i vårt land. Ska nog egentligen bo i Frankrike :)))

2011-07-12 @ 08:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0